29 Kasım 2014 Cumartesi

EL-GÖZ-GEZ-ARPACIK-KOORDİNASYON:))

Evet başlıktan da anlayacağınız gibi her şey çorba oldu. Aslında çok rahat ve heyecanlı başladık. ben çizdim onlar izledi. ben sordum "yapabilir misiniz?" onlar cevapladı "evet"

Sonra renkli pulları alınca sınıfta çoşku iyice arttı, Ancak içeriden dışarıya, ya da kırmızı noktadan sona doğru yan yana pullar dizilmeye başlayınca bir sessizlik çöktü. Uzunca bir süre de bizi terk etmedi. terk etmediği gibi yanına bir sıcaklık, bunalma da getirdi. Çocuklar renkten renge, şekilden şekle girdiler.


Doğrusu daha büyük, elleriyle daha rahat kavrayabilecekleri, çakıl taşı, düğme, boncuk gibi nesnelerle başlamak daha uygun olurdu, ama ben bu ellere yapışan ve küçük pullarla neler yapabileceklerini merak ettim. Yine de süperdi kuzularım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder