3 Mart 2015 Salı

MUTLU İNSANLAR GÜLEN YÜZLER...

Yine uzadı paylaşım. Sanmayın ki bu arada boş oturduk, kalıbı dinlendirdik. Aksine öyle yoğun bir gündem vardı ki....Çok sevdiğim bir hocamın resmen kendisini paralaması sonucu üniversiteden Y. lisans dersi almaya başladım, çalıştığımız yayın evinden yeni bir kitap seti önerisi, bizim hikaye kitaplarımızı değerlendirme çabalarımız, son yıllarda kafama takılan akıl oyunlarıyla ilgili atölye kurma girişimleri v.s, v.s.Her şey de olumlu gitmiyor tabi can sıkıcı , üzücü kazalar, uzaklardan alınan kötü haberler telefon trafikleri derken derken interneti rüyamda görüyorum neredeyse. Şu an evle ilgili işleri bitirdim, başka işlere başlamadan hemen oturdum bilgisayarın başına. Sizinle geçen haftaların bir etkinliğini paylaşıyorum: Mutlu insanlar, mutlu yüzler çalışmamız. Önce çiçeklerimiz, mutlu çiçeklerimiz.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder