2 Nisan 2014 Çarşamba

PARMAK KUKLASI YAPALIM...

Bu şahane parmak kuklalarını görür görmez fikir çok hoşuma gitti. Hatta farklı materyallerle yüzük tasarımı olabilir mi diye bile düşündüm. Yani öyle ki uçtum:)) Sonra yılan figüründen başka ne çalışılabilir diye düşündüm, aynı teknikle. Hemen elde olan malzemelerle çocuk çalıştım. Bu parmak kuklaları hikaye anlatılırken ya da drama çalışmalarına girişler de çok kullanışlı ve güdüleyici olabilir diye düşündüm. Bu arada ben bu kuklaları www.boyalı eller.com sitesinde gördüm, ama fotonun üzerinde farklı bir adres var, ilgilenenlere duyurulur. Gelelim benim kuklama, öncelikle bunun ilk deneme olduğunu ve o an el altındaki malzemelerle yapıldığını tekrar hatırlatmak istiyorum. Sınıfta uygularsam tekrar paylaşacağım. Her şeye rağmen oğlum bu kuklayı çok sevdi. Ona çok komik geldi. Haksız da değil galiba:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder