9 Ağustos 2014 Cumartesi

TAŞLARA DA RENK GELSİN

Tatil işte böyle arkadaşlar, bir varız bir yok; kah oradayız kah burada ve bir bakmışız internet  ulaşılabilir bir şey bir bakmışız sadece hayal:))) Neyse sizler beni anlıyorsunuz diye düşünüyorum, en azından istatistiklerimi inceleyince ısrarla beni takip ettiğinizi görüyorum ve bu beni çok mutlu ediyor. Bugün sizinle sahilden topladığımız taşlarla yaptığımız 2,5 yaş renklendirmelerini paylaşacağım.


Aslında çok daha "sanatsal", "yaratıcılıkta tavan" çalışmaları vardı oğlumun, ama paylaşmaya kıyamadım:)))) Farklı boya malzemeleriyle daha eğlenceli olacağına eminim, ama bizim küçük farenin diğer boya türlerine henüz alerjisi var. Mesela bu çalışma aslında sulu boyayla tasarlandı ve o şekilde de başladı, ancak sulu boya çalışması sadece bir kaç dakika sürdü, sulu kısmıysa epey bir süre devam etti ve biz kuru boyalarla zar zor tamamladık. Lütfen çalışmalar sırasında "sen ne düşünüyorsun?", "sence başka neler yapılabilir?" gibi kapı aralayıcı cümlelerle çocuklarımızı destekleyelim. Hem sizin paylaşımınız artıyor, hem onların yaratıcılık ve bağımsız düşünme becerileri artıyor. Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder