11 Ağustos 2014 Pazartesi

YOLLAR YOLLAR...

Bir türlü anlayamadım bu yollarla benim ne alıp veremediğim var. Doğrusu bizim oğlan da ilk günkü kadar hevesli değil, ama ben ısrarla yollar tasarlıyorum, içinde yol olan oyunlar buluyorum, ya da yol olan görüntülere takılıyorum. Bu galiba hayalimdeki yollarda yürüyemediğimle ilgili:) Neyse bu öz eleştiriden sonra yabancı sitelerde bolca gördüğüm elektrik bantlı yol oyununu bizim yazlığa uyarlama sırası geldi. Ben sadece yol değil de bir şehir düşündüm. Böylece oyun sırasında daha çok sohbet konusu açabildim, daha çok değişik alternatifler oluşturabildim. işte benim yolum, keşke gerçek hayatta da istediğimiz yollardan yürümek böyle kolay olsa; bir kavşak, bir viraj hop istediğimiz yerdeyiz, ama hayat bol bol kırmızı ışıklarla dolu...


Bana yine yol göründü bu arada arkadaşlar, kısa bir tatilde olacağım, umarım net bulurum da arayı açmam...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder