14 Şubat 2014 Cuma

Oğluşla biz evde ne yapıyoruz (4)

Sanıyorum bu serinin 4. paylaşımı, emin de değilim ama bu paylaşımlar umarım size de eğlenceli geliyordur. çünkü hemen hepsi hem çok ekonomik, hem çok kolay yapımlı hem de eğlenceli. Şimdi de oyun kartlarına geldi sıra. Basit şekilde hazırladığım sayı kartlarından bahsetmiştim daha önce, biraz daha nette dolaşınca ücretsiz indirme hakkının olduğu bazı görseller buldum. Tabi ki kaçırmadım, hemen renkli çıktı aldım ve hemen bir kırtasiyede pres yaptırdım. Hani şu kimlikleri falanda kapladıkları bir plastik var ya, adını şu an itibariyle unuttum ama işte ondan kaplattım. Böylece biraz daha uzun ömürlü oldu kartlarım, görsel olarak da tatmin ediciydiler doğrusu. Ben daha çok parça bütüne yönelik görseller kullandım, sizin ve çocuğunuzun ihtiyacına göre tercihler değişir elbette. Kırtasiyelerdeki oyun kartlarının kısa süreli oluşunu, çocuğunuzun bu oyuncakları kısa sürede tüketeceğini ve çeşitliliği düşünürseniz denenebilecek bir fikir. İşte fotograflarımız...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder