16 Şubat 2014 Pazar

CIVIK VE VICIK ŞEYLER PARTİSİ :)))))

        Aslında bu etkinliği de "oğluşla evde ne yapıyoruz?" başlığında yazmayı düşünmüştüm, ama öyle eğlendik ki bu konuyla ilgili ayrıca ilgilenmeye karar verdim. Bir çok yabancı yayını incelediğimde duyu gelişimine çok önem verdiklerini, bizimse  evlerimizin temizliği ve selameti açısından neredeyse es geçtiğimizi  fark ettim. Bunun sosyo ekonomik, kültürel v.s. alt yapılarını ve nedenlerini bu kısacık yazıda elbette incelemeyeceğiz, çünkü bu konuda bir destan yazılabilir. Sadede gelirsek öğlen çıktığımız market alışverişinde bir bayanın elinde üzerinde bitkisel vurgusu olan jöleyi fark ettim ve ampul yandı bende. Eşim ilk başta bizim oğlanın yam yamlığından onu yiyeceği ve sağlıklı bir gıda ürünü olmadığı için fikrimden pek hoşlanmadı ama yaşayacağı mutluluğu anlatarak ikna etmem zor olmadı hemen vişneli bir tane aldım. Öğlen  oğlan uyurken hazırladım. Küçük bir kaseye de ayırıp içine kuru fasulyeler attım ki daha çok duyulu olsun diye:))) Bizim gibi Akdeniz'de  yaşayanlar bugün şanslıydı bahar bile diyemeyeceğim resmen bir yaz günü vardı. Balkona teçhizatı kurdum. İlk başta kendinden beklenmeyecek kadar temkinliydi oğlum, öyle yemeye falan da kalkmadı. Demek ki dedim büyüyor, oyun öncesi bunu yenmeyeceğine dair bir uyarı yeterli oldu. Gerçi fasulyeleri tanıdığı için bir iki yeme hamlesi oldu ama onu da "çiğ" diyerek vazgeçirdik. Gerçekten çok eğlendi, öyle ki kaldıramadık başından. Oyunu balkonda oynadığımız içinde temizliği çok rahattı. oğlanı balkonda yarı soyduk, önlük giydirdiğimiz için sadece ellerini ve yüzünü yıkamak yeterli oldu. Balkonu da bol suyla yıkadığımda her şey eski düzenindeydi. İşte sonuçlar:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder