17 Mart 2014 Pazartesi

GECELERDE FARK YARATIN...

Geçen sene sonunda katılacağım bir davet için son anda kıyafetime uygun çantamın olmadığını fark ettim. Kırmızı bir abiye çanta bulmak da o kısa zaman için olanaklı değildi. Okulda arkadaşlarıma bu konuda dert yanarken birden bir arkadaşımın kırmızı parlak bir kartonla sınıfına gittiğini gördüm ve devre tamamlandı bende. İŞTE BENİM KIRMIZI ÇANTAM:

Üstelik bu çanta geri dönüşüme kazandırılabilir. istediğiniz gibi süslenip katılacağınız davetin konseptine göre de düzenlenebilir. Sakın bu çanta ne kadar dayanıklı olabilir diye düşünmeyin, ben bir yıldır sapasağlam kullanıyorum ki kartondan yapılan bir çanta için fena sayılmaz:) Bu kartonlar su vs. gibi dış etkenlere karşı diğer kartonlara göre daha dayanıklıdır. İhtiyacınız olan şey renkli parlak karton, şekilli zımba ve yapıştırıcı. Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder