1 Mart 2014 Cumartesi

KIŞI ÖZLEYENLERE...

Kışın son günleri, hatta bugün itibariyle ilkbahara bile girdik takvimsel olarak, ancak benim gibi kış severlerce önemi asla yitirmeyen kardan adamlarımıza bir bakın. Bütün bir kış ardam adam figürleri, çalışmaları aradım durdum. Hiç birisine de içim sinmedi nedense. Bu rulo kardan adamlara ise ısını verdim ve bu perşembe günü sınıfta denedik. Benimle beraber zümre arkadaşım da sınıfta uyguladı. Onun örnek kardan adamıyla başlayacağım:

Oluklu kartonları yuvarlayarak yaptı ve çok sevimli oldu. Aslında çocuklarımızın odasına da süsleme olarak kullanabiliriz. Örneğin bunun gibi 3 kardan adamı lamba ya da avizeden sarkıtabiliriz, arasına da bir kaç tane simli eva süngerinden kar tanesi çalıştık mı süper bir oda süs yapmış oluruz. Aa iyi fikir oldu bu ya, oğlanın odasına bir tane yapayım hemen. Burada altına biz oyun hamuru kutularının kapağını koyduk, farklı bir şey de denenebilir. Gelelim sınıfta yaptıklarımıza... Sanıyorum onlar artık kardan adam değil, ya da kardan adamın yaşlanmış, ecizilip büzülmüş hali, ya da sirkte çalışan kardan adamlar, çünkü çok komikler. Komik dedim diye beğenmedim de sanmayın benim kuzucuklarım yaptı, eğlenceli ve güzel oldular:

Görüldüğü üzere biz altına da yuvarlama bir parça koyalım dedik, ama bizimkiler hacimsiz olunca pek hoş olmadı. Gözlerdeki acılı ifadeye ve burunlardaki Karadeniz esintisine dikkat:)))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder