5 Mart 2014 Çarşamba

İPTEN PÜFTEN OYUNLAR 2

İple başka nasıl oyunlar kurarım diye düşündüm, düşündüm... İçimdeki zihni siniri uyandırmaya çalıştım ve güneşli bir hafta sonu balkonda bu oyunu kurdum.

Uzun zamandır vazgeçemediğimiz çadırımızı odadan balkona taşıdık, orası evimiz oldu.İş zamanı geldi evden arabamıza atladık ve mavi yolumuzda ilerledik... Yolun yapımı da eğlenceli ve başlı başına bir oyundu aslında. Uzunluğu yeterliliği,  düz mü zig zag mı olacağı gibi konularla da sohbet ettik. Böyle bakınca hem öğrendik, hem inşa ettik, hem oynadık. Kız çocuklarının da arabalarla oynayabileceğini unutmadan oyunu kızlara uyarlayabiliriz. Biz bayanların otomobil kullanmada yaşadığımız sıkıntıların bir kısmı çocukluk döneminde geç kazandığımız becerilerimiz olabilir. Kızlar da evden kuaföre, markete ya da kendi işlerine gidebilir. Kızlarla da oyun gidilen yerde örneğin kuaförde devam edebilir, oyunun yol kısmı bir geçiş olarak kullanılabilir. Kız anneleri sizi düşünmüyorum sanmayın ama elimizdeki malzeme karşı cins ne yapalım:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder